You are currently viewing کدام را باید بخرید؟

کدام را باید بخرید؟


آیا می خواهید اولین نینتندو سوییچ خود را دریافت کنید یا با مدل فعلی خود معامله کنید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

در حالی که روزهای عرضه کنسول جدید در بلوک به پایان رسیده است، نینتندو سوییچ از اولین عرضه خود در سال 2017، مجموعه بازی های بسیار چشمگیری را جمع آوری کرده است.

آخرین بازدیدها مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomو همچنین کلاسیک های با حسن نیت مانند عبور حیوانات: افق های جدیدآنها هنوز هم ارزش غواصی را دارند، و اگر فقط کنجکاو هستید که کدام عناوین را باید به کتابخانه خود اضافه کنید، خلاصه ما را بررسی کنید بهترین بازی ها برای سوئیچ نینتندو.

برای مدتها انتظار سوئیچ 2 تبدیل شدن به واقعیت، در حال حاضر سه کنسول نینتندو سوییچ برای انتخاب وجود دارد: نسخه اصلی نینتندو سوییچبر نینتندو سوییچ لایت و جدیدترین (و گرانترین) گزینه، نینتندو سوییچ OLED.

همه این مدل‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آن‌ها را با بودجه‌های مختلف و موارد استفاده مناسب‌تر می‌سازد، بنابراین اگر مطمئن نیستید که کدام یک برای شما بهترین است، نترسید – ما همه آنها را آزمایش کرده‌ایم.

اگر به دنبال چیزی غیر از نینتندو در فضای بازی هستید، حتما راهنمای ما را بررسی کنید. بهترین کنسول های بازی و بهترین لپ تاپ های بازی.

بهترین کنسول نینتندو سوییچ در یک نگاه:

چگونه تست می کنیم

درباره نحوه آزمایش کنسول های بازی بیشتر بدانید

هر کنسول بازی که بررسی می‌کنیم، یک سری بررسی‌های یکنواخت را انجام می‌دهد که برای ارزیابی موارد کلیدی از جمله کیفیت ساخت و عملکرد طراحی شده‌اند.

ما چند بازی را روی سخت افزار انجام خواهیم داد و عملکرد آن را با کنسول های رقیب (و نسخه های قبلی) مقایسه می کنیم تا ببینیم آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

ما همچنین هنگام تصمیم گیری برای امتیاز نهایی، نرم افزار و همچنین ترکیب بازی را ارزیابی خواهیم کرد.

نینتندو سوییچ OLED

بهترین صفحه نمایش روی سوئیچ

حرفه ای ها

  • صفحه نمایش OLED ارتقای بزرگی را ارائه می دهد
  • صفحه نمایش بزرگتر اما همچنان بسیار قابل حمل
  • این موضع اکنون بسیار قوی تر شده است
  • افزایش ظرفیت ذخیره سازی

منفی

  • بدون بهبود عملکرد
  • هیچ ارتقاء عمده ای برای Docking Mode وجود ندارد

را نینتندو سوییچ OLED آخرین نسخه از کنسول است که جذابیت اصلی آن جدید است OLED پانل. رنگ‌های روی صفحه در جدیدترین سوئیچ روشن‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند و کیفیت بصری هر بازی را بدون کاهش عملکرد بهبود می‌بخشند. بررسی ما از ترس متروید اشاره می‌کند که این بازی با پنل OLED چقدر باورنکردنی به نظر می‌رسد، رنگ‌ها روشن‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسند و لباس ساموس ظاهراً از نمایشگر بیرون می‌آید.

Switch OLED جدید همچنین دارای پایه محکم‌تری برای پشتیبانی از میز، بلندگوهای بهبود یافته و صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر است که تضمین می‌کند بهترین تجربه بازی قابل حمل را ارائه می‌دهد.

با این حال، این گران‌ترین کنسول این دسته است و متأسفانه هیچ ارتقای عملکردی نسبت به نینتندو سوییچ اصلی وجود ندارد، به جز پورت اترنت داخلی داک که اتصال پایدارتری را هنگام بازی آنلاین به شما ارائه می‌دهد.

حتی با وجود این مشکلات جزئی، Switch OLED هنوز هم برای بسیاری از تیم Trusted Reviews انتخاب ارجح است، زیرا بازی های Switch را در بهترین حالت ممکن نشان می دهد. وقتی Hyrule یا Mushroom Kingdom را روی صفحه نمایش OLED دیدید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

بازبین: رایان جونز
بررسی کامل: بررسی OLED نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ

مقرون به صرفه ترین کنسول سوییچ

حرفه ای ها

  • هر زمان و هر کجا که می خواهید بازی کنید
  • صفحه نمایش روشن و رنگارنگ
  • کنترلرهای انعطاف پذیر Joy-Con
  • چند بازی واقعا شگفت انگیز

منفی

  • لوازم جانبی گران قیمت
  • بازی های گران قیمت

کنسولی که همه چیز را شروع کرد، اولین نینتندو سوییچ در سال 2017 راه اندازی شد، اما هنوز هم یکی از بهترین کنسول های بازی است. طراحی منعطف آن به دارندگان این امکان را می‌دهد که از آن به عنوان کنسول قابل حمل و خانگی در هنگام اتصال به تلویزیون از طریق ایستگاه اتصال موجود استفاده کنند.

سوئیچ اصلی در مقایسه با Switch OLED جدید، با کاتالوگ بازی‌های یکسان و طراحی مشابه، هرچند کمی کوچک‌تر و سبک‌تر، هیچ ویژگی قابل‌توجهی ندارد. اما سوئیچ اصلی معمولاً 50 پوند یا 50 دلار ارزان‌تر از همتای OLED خود است و آن را به بهترین گزینه تبدیل می‌کند – به خصوص اگر در نهایت از آن به عنوان یک کنسول خانگی بیشتر از یک دستگاه قابل حمل استفاده کنید، زیرا صفحه نمایش OLED در این استفاده اهمیتی نخواهد داشت. مورد.

شرم آور است که GPU از زمان راه اندازی به روز نشده است، به این معنی که کنسول برای اجرای بازی های مدرن شخص ثالث به شدت به ابر متکی است و نشان می دهد که کنسول شروع به نشان دادن سن خود کرده است. اما هیچ سوئیچ دیگری در حال حاضر عملکرد بهتری ارائه نمی دهد، بنابراین باید با چیزی مشابه بروید عرشه بخار در عوض اگر مشکل اصلی باشد.

اما به لطف کتابخانه عظیم بازی و برخی از عناوین مورد انتظار آینده مانند Tears of the Kingdom، سوییچ گزینه خوبی برای سال های آینده باقی خواهد ماند. این سوئیچ با قیمت متوسط ​​در مقایسه با سایر انواع آن و چنین کنترل های بصری به لطف کنترل کننده های Joy-Con، بهترین سوییچ برای اکثر گیمرها است.

بازبین: جما رایلز
بررسی کامل: نقد و بررسی نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ لایت

بهترین سوئیچ برای کودکان

حرفه ای ها

  • طراحی قوی، جذاب و آسان برای استفاده است
  • اکنون دارای یک کتابخانه فوق العاده از بازی ها است
  • افزایش عمر باتری نسبت به مدل پایه

منفی

  • ماهیت کنسول به این معنی است که بازی های خاصی دیگر پشتیبانی نمی شوند
  • دستیابی به چند نفره محلی بدون اتصال بسیار سخت تر است

در نهایت، به ارزان ترین گزینه برای هر کسی که می خواهد در حال حرکت بازی کند می رسیم. را نینتندو سوییچ لایتبهترین کیفیت آن قابل حمل بودن و قیمت پایین آن در مقایسه با برادران سوییچ است.

مجموعه بازی های Switch که برای Lite در دسترس است تقریباً مشابه Switch and Switch OLED است، به این معنی که شما همچنان می توانید آخرین ماجراجویی Zelda را تجربه کنید و با مشکلات خود در آن رقابت کنید. Mario Kart 8 Deluxe. تنها استثناء بازی هایی هستند که نیاز به کنترل حرکت دارند، مانند نینتندو سوییچ ورزشیزیرا کنترلرها به کنار صفحه چسبانده شده اند و نمی توان از آنها به عنوان ریموت Wii استفاده کرد.

همچنین نمی‌توانید Switch Lite را متصل کنید و نمایشگر آن را روی تلویزیون خود بیاورید، به این معنی که می‌توانید ماجراجویی‌های خود را فقط روی صفحه نمایش کوچک تجربه کنید و بازی‌های چند نفره مانند بازی‌های چند نفره سخت‌تر می‌شود. Super Smash Bros Ultimate با دوستان در یک اتاق

اما اگر به دنبال استفاده از کنسول خود بیشتر به عنوان یک دستگاه قابل حمل هستید و به اندازه بسیار کوچک آن اهمیتی نمی دهید، Switch Lite گزینه فوق العاده ای است زیرا قیمت مقرون به صرفه ای دارد و از اکثر بازی های مشابه پشتیبانی می کند.

بازبین: جما رایلز
بررسی کامل: نقد و بررسی Nintendo Switch Lite

ما همچنین در نظر گرفتیم …

سوالات متداول

کدام نینتندو سوییچ گران‌ترین است؟

نینتندو سوییچ OLED گران‌ترین سوئیچ موجود به دلیل پنل OLED و طراحی بهبود یافته است.

کدام نینتندو سوییچ برای بازی چند نفره بهتر است؟

هر دو سوئیچ اصلی و سوئیچ OLED برای بازی های چند نفره عالی هستند. با این حال، Switch Lite را نمی توان متصل کرد، به این معنی که بازی های چند نفره را نمی توان روی یک صفحه نمایش بزرگ مانند تلویزیون بازی کرد.

کدام نینتندو سوییچ بهترین گرافیک را دارد؟

همه کنسول‌های نینتندو سوییچ از یک تراشه استفاده می‌کنند و بنابراین کیفیت گرافیکی یکسانی تولید می‌کنند. با این حال، Switch OLED با چشمگیرترین پنل همراه است، با بررسی ما اشاره می‌کند که بازی‌ها واضح‌تر به نظر می‌رسند و رنگ‌ها روشن‌تر از دو مدل Switch زمانی که به صورت دستی استفاده می‌شوند، روشن‌تر به نظر می‌رسند.

پردازنده

پردازنده گرافیکی

گنجایش انبار

اندازه صفحه نمایش

باتری

ساعت باتری

اندازه(های)

وزن

وضوح

پورت ها

قابلیت اتصال

صفحه لمسی



Source link